Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9755
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезлюдна, Наталія Валентинівна-
dc.date.accessioned2018-11-30T12:46:13Z-
dc.date.available2018-11-30T12:46:13Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9755-
dc.description.abstractУ статті визначено особливості формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі використання методу кейс-стаді, окреслено вимоги до сучасних учителів початкової школи, , розглянуто структуру професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи та її складові, розкрито необхідність застосування методу кейс-стаді для формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи, проаналізовано основні напрямки досліджень науковців з приводу застосування методу кейс-стаді для навчання майбутніх учителів початкової школи, дано визначення методу кейс-стаді, описано типи кейсів, наведено приклади використовуваних кейсів в процесі навчання майбутніх учителів початкової школи, окреслено перспективи подальших досліджень.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 373.3 – 057.87;-
dc.subjectпрофесійна компетентність, учитель початкової школи, інтерактивні форми проведення занять,кейс-стаді, технологія, освітній процес, професійна діяльність, заклад вищої педагогічної освітиuk
dc.titleФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ КЕЙС-СТАДІuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УДК.pdf220,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.