Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9755
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Безлюдна, Наталія Валентинівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-30T12:46:13Z | - |
dc.date.available | 2018-11-30T12:46:13Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9755 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено особливості формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі використання методу кейс-стаді, окреслено вимоги до сучасних учителів початкової школи, , розглянуто структуру професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи та її складові, розкрито необхідність застосування методу кейс-стаді для формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи, проаналізовано основні напрямки досліджень науковців з приводу застосування методу кейс-стаді для навчання майбутніх учителів початкової школи, дано визначення методу кейс-стаді, описано типи кейсів, наведено приклади використовуваних кейсів в процесі навчання майбутніх учителів початкової школи, окреслено перспективи подальших досліджень. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 373.3 – 057.87; | - |
dc.subject | професійна компетентність, учитель початкової школи, інтерактивні форми проведення занять,кейс-стаді, технологія, освітній процес, професійна діяльність, заклад вищої педагогічної освіти | uk |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ КЕЙС-СТАДІ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
УДК.pdf | 220,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.