Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9813
Title: | English Grammar in Practice: Part 1 – the Subjunctive Mood and Modals ПОСІБНИК для студентів 2 курсу спеціальності «Мова і література (англійська)» факультетів іноземних мов закладів вищої освіти |
Other Titles: | Англійська граматика в практиці: Частина 1 - Умовний спосіб і модальні дієслова |
Authors: | Бондарук, Яна Володимирівна Слободяник, Олександр Олександрович |
Keywords: | THE CATEGORY OF MOOD The Present Subjunctive The Past Subjunctive and Past Perfect Subjunctive The Analytical Subjunctive. THE MODAL VERBS The Alternative Forms of the Subjunctive Mood |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Умань: «Візаві» |
Citation: | English Grammar in Practice: Part 1 – the Subjunctive Mood and Modals: навчальний посібник для студ. 2 курсу факультетів іноземних мов / укл. Бондарук Я. В. , Слободяник О.О. – Умань, 2017. – 155 с. |
Abstract: | У навчальному посібнику здійснено виклад основних теоретичних положень та практичних завдань курсу «Практична граматика», призначений для студентів 2 курсу спеціальності «Мова і література (англійська)». Критерієм відбору теоретичного матеріалу для посібника була його адекватність завданням мовної комунікації, а також частотність вживання як в усному, так і писемному мовленні. Навчальний посібник має чіткий виклад теоретичного матеріалу у формі таблиць з урахуванням сучасних тенденцій розвитку граматики англійської мови, а також пропонує систему різноманітних вправ як з окремих розділів, так і для загального повторення. Посібник також може бути використаний особами, які самостійно вивчають англійську мову та хочуть поглибити свої знання з граматики. |
URI: | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9813 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Posibnyk.pdf | 327,09 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.