Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9841
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДука, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-12-02T15:41:27Z-
dc.date.available2018-12-02T15:41:27Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationУДК 371; 378; 364uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9841-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі психічному благополуччю дітей дошкільного віку засобами новітніх здоров’язбережувальних технологій, аналізуються особливості та специфіка рухової активності, висвітлюються основні результати сучасних наукових досліджень з проблеми; розкриті ефективні здоров’язбережувальні форми, методи та засоби формування психічного благополуччя; розглянуто сучасні підходи до організації рухової активності дітей дошкільного віку.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНауковий вісник Ужгородського університетуuk
dc.subjectдіти дошкільного віку, психічне благополуччяuk
dc.titleФормування психічного благополуччя старших дошкільників у процесі рухової активності з використанням новітніх здоров'язбережувальних технологійuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FORMUVANNIА_ PSYKhIChNOHO_BLAHOPOLUChChIА_STARShYKh_DOShKILNYKIV_U_PROTSESI_RUKhOVOI_AKTYVNOSTI .pdf1,11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.