Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9857
Title: | Approaches to Educational Quality Assessment: the European Context |
Authors: | Zagoruiko, Liudmyla |
Keywords: | оцінка якості освіти забезпечення якості освіти акредитація управління освітніми закладами |
Issue Date: | 2018 |
Citation: | Порівняльно-педагогічні студії. – 2018. – № 1(35). – P.36-43 |
Abstract: | У статті розглянуто особливості різних підходів до оцінки якості осві-ти у європейських країнах з урахуванням освітніх змін. Виокремлено проти-річчя з урахуванням управління якістю освіти на інституційному рівні. Процеси, що відбуваються в національній та світовій економіці, призводять до домінування ролі якості освіти у забезпеченні конкурентоспроможності університетів. Були розглянуті такі основні процеси: збільшення пропозиції освітніх послуг над попитом; необхідність повного задоволення існуючих та потенційних споживацьких запитів; домінування якості освітніх послуг у системі показників конкурентоспроможності університету; впровадження інноваційних освітніх технологій. Проаналізовано стратегії внутрішньої та зовнішньої оцінки якості освіти. Автором охарактеризовано два підходи до забезпечення якості освіти: програмно-орієнтовані та інституційно-орієнтований. |
URI: | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9857 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
SCE_Zagoruiko.pdf | 292,49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.