Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9876
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДубовик, Віталій Васильович-
dc.contributor.authorРахматуллаєва, Джаркин Рахматулаєвна-
dc.contributor.authorІшмурадова, Марзія Ішмурадовна-
dc.contributor.authorІшмурадова, Огулняз Ішмурадовна-
dc.date.accessioned2018-12-02T18:25:01Z-
dc.date.available2018-12-02T18:25:01Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДубовик В.В. Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій в професійній діяльності педагога/ В.В. Дубовик, Д.Р. Рахматуллаєва, М.І. Ішмурадова, О.І. Ішмурадова // Вісник Українсько-туркменського культурно-освітнього центру: міждисциплінарний науковий збірник. – Умань, ЦВП "Візаві" 2018.– Вип.2, Ч І.–317с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9876-
dc.description.abstractВ статті висвітлено можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) педагогами в навчально-виховному процесі. Розглянуто основні види педагогічного програмного забезпечення та їх методичне призначення. Описано різноманіття форм реалізації ІКТ, які обумовлені як специфікою навчальних предметів, так і можливостями сучасних комп'ютерних технологій. Розглянуто переваги та недоліки використання ІКТ в навчальному процесі.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectелектронний освітній ресурсuk
dc.subjectзасоби навчанняuk
dc.titleОсобливості використання інформаційно-комунікаційних технологій в професійній діяльності педагогаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дубовик В.В..pdf214,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.