Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9902
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Карнаух, Леся Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-03T06:50:48Z | - |
dc.date.available | 2018-12-03T06:50:48Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9902 | - |
dc.description.abstract | В межах нашого дослідження проаналізовано зміст і сутність поняття психолого-педагогічний супровід гендерної соціалізації старших дошкільників. Він передбачає необхідність сформованого у педагогів цілісного уявлення про дитину як об’єкт і суб’єкт соціалізації, ставлення до неї як до суб’єкта спілкування, співпраці, партнерства, надання права на власний вибір | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | гендерна соціалізація | uk |
dc.title | Педагогічний супровід гендерної соціалізації особистості в період дошкільного дитинства | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
PROEKTUVANNIa PSYKhOLOHO-PEDAHOHIChNOHO SUPROVODU HENDERNOI SOTsIALIZATsII DITEI STARShOHO DOShKILNOHO VIKU.pdf | 150,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.