Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9902
Назва: | Педагогічний супровід гендерної соціалізації особистості в період дошкільного дитинства |
Автори: | Карнаух, Леся Петрівна |
Ключові слова: | гендерна соціалізація |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | В межах нашого дослідження проаналізовано зміст і сутність поняття психолого-педагогічний супровід гендерної соціалізації старших дошкільників. Він передбачає необхідність сформованого у педагогів цілісного уявлення про дитину як об’єкт і суб’єкт соціалізації, ставлення до неї як до суб’єкта спілкування, співпраці, партнерства, надання права на власний вибір |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9902 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
PROEKTUVANNIa PSYKhOLOHO-PEDAHOHIChNOHO SUPROVODU HENDERNOI SOTsIALIZATsII DITEI STARShOHO DOShKILNOHO VIKU.pdf | 150,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.