Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9924
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кочубей, Тетяна Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-03T09:14:48Z | - |
dc.date.available | 2018-12-03T09:14:48Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Вісник науково-дослідної лабораторії «В.О. Сухомлинський і школа ХХІ століття»: 100-річчю від дня народження В.О. Сухомлинського присвячується : збірник наукових праць / за ред. В.Г. Кузя. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. – Вип. ХІ. – С. 86 – 94 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9924 | - |
dc.description.abstract | У статті встановлено, що осмислюючи і опираючись на надбання історії світового педагогічного процесу, Василь Сухомлинський розглядав дитинство як унікальну категорію, а сенс виховання вбачав у прагненні до досконалості і самореалізації особистості. Маючи великий практичний досвід роботи, тривалий час працюючи директором школи, Павлиський вчений сформував свої філософські погляди на дитинство, які полягали в тому, що дитинство є багатовимірною системою, навколо якої повинен будуватися навчально-виховний процес. The article finds that Vasyl Sukhomlynskyi considered childhood as a unique category, and saw the meaning of education as a quest for individual’s perfection and self-realization, understanding and relying on the achievements of the world pedagogical process history. For a long time working as a school principal, Pavlyskyi scientist formed his philosophical views on childhood. He stated that childhood is a multidimensional system, around which educational process should be built. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Умань : ВПЦ «Візаві» | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 37(477) (09) (07); | - |
dc.subject | child, | uk |
dc.subject | childhood, | uk |
dc.subject | Vasyl Sukhomlynskyi, | uk |
dc.subject | Pavlyska school, | uk |
dc.subject | native and foreign scientists’ pedagogical views | uk |
dc.subject | дитина, | uk |
dc.subject | дитинство, | uk |
dc.subject | Василь Сухомлинський, | uk |
dc.subject | Павлиська школа, х | uk |
dc.subject | педагогічні погляди вітчизняних і зарубіжних учени | uk |
dc.title | Основоположні принципи побудови концепції «дитинство» в педагогічному спадку Василя Сухомлинського | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
kontseptsiya dytynstvo.pdf | 518,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.