Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9924
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКочубей, Тетяна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2018-12-03T09:14:48Z-
dc.date.available2018-12-03T09:14:48Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВісник науково-дослідної лабораторії «В.О. Сухомлинський і школа ХХІ століття»: 100-річчю від дня народження В.О. Сухомлинського присвячується : збірник наукових праць / за ред. В.Г. Кузя. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. – Вип. ХІ. – С. 86 – 94uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9924-
dc.description.abstractУ статті встановлено, що осмислюючи і опираючись на надбання історії світового педагогічного процесу, Василь Сухомлинський розглядав дитинство як унікальну категорію, а сенс виховання вбачав у прагненні до досконалості і самореалізації особистості. Маючи великий практичний досвід роботи, тривалий час працюючи директором школи, Павлиський вчений сформував свої філософські погляди на дитинство, які полягали в тому, що дитинство є багатовимірною системою, навколо якої повинен будуватися навчально-виховний процес. The article finds that Vasyl Sukhomlynskyi considered childhood as a unique category, and saw the meaning of education as a quest for individual’s perfection and self-realization, understanding and relying on the achievements of the world pedagogical process history. For a long time working as a school principal, Pavlyskyi scientist formed his philosophical views on childhood. He stated that childhood is a multidimensional system, around which educational process should be built.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37(477) (09) (07);-
dc.subjectchild,uk
dc.subjectchildhood,uk
dc.subjectVasyl Sukhomlynskyi,uk
dc.subjectPavlyska school,uk
dc.subjectnative and foreign scientists’ pedagogical viewsuk
dc.subjectдитина,uk
dc.subjectдитинство,uk
dc.subjectВасиль Сухомлинський,uk
dc.subjectПавлиська школа, хuk
dc.subjectпедагогічні погляди вітчизняних і зарубіжних учениuk
dc.titleОсновоположні принципи побудови концепції «дитинство» в педагогічному спадку Василя Сухомлинськогоuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kontseptsiya dytynstvo.pdf518,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.