Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9924
Title: Основоположні принципи побудови концепції «дитинство» в педагогічному спадку Василя Сухомлинського
Authors: Кочубей, Тетяна Дмитрівна
Keywords: child,
childhood,
Vasyl Sukhomlynskyi,
Pavlyska school,
native and foreign scientists’ pedagogical views
дитина,
дитинство,
Василь Сухомлинський,
Павлиська школа, х
педагогічні погляди вітчизняних і зарубіжних учени
Issue Date: 2018
Publisher: Умань : ВПЦ «Візаві»
Citation: Вісник науково-дослідної лабораторії «В.О. Сухомлинський і школа ХХІ століття»: 100-річчю від дня народження В.О. Сухомлинського присвячується : збірник наукових праць / за ред. В.Г. Кузя. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. – Вип. ХІ. – С. 86 – 94
Series/Report no.: УДК 37(477) (09) (07);
Abstract: У статті встановлено, що осмислюючи і опираючись на надбання історії світового педагогічного процесу, Василь Сухомлинський розглядав дитинство як унікальну категорію, а сенс виховання вбачав у прагненні до досконалості і самореалізації особистості. Маючи великий практичний досвід роботи, тривалий час працюючи директором школи, Павлиський вчений сформував свої філософські погляди на дитинство, які полягали в тому, що дитинство є багатовимірною системою, навколо якої повинен будуватися навчально-виховний процес. The article finds that Vasyl Sukhomlynskyi considered childhood as a unique category, and saw the meaning of education as a quest for individual’s perfection and self-realization, understanding and relying on the achievements of the world pedagogical process history. For a long time working as a school principal, Pavlyskyi scientist formed his philosophical views on childhood. He stated that childhood is a multidimensional system, around which educational process should be built.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9924
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kontseptsiya dytynstvo.pdf518,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.