Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12121
Назва: Мотиваційний компонент навчальної діяльності у вищій школі: сучасні теорії дослідження
Автори: Перепелюк, Тетяна Дмитрівна
Ключові слова: навчальний процес
вища школа
навчальна мотивація
студент
Дата публікації: 30-кві-2019
Видавництво: NOWOCZESNA NAUKA: TEORIA I PRAKTYKA
Бібліографічний опис: Перепелюк Т.Д. Мотиваційний компонент навчальної діяльності у вищій школі: сучасні теорії дослідження. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Nowoczesna nauka: teoria i praktyka». – Katowice: Nowa nauka, 2019, 30 kwietnia – S. 76-78.
Серія/номер: UDK;34+37+65+80+81+159.9+330+574+631+004
BBK;94
Короткий огляд (реферат): Сучасні особливості навчального процесу у закладах вищої школі, сприяли розвитку інформаційно-комунікативних технологій.. Перспективи розвитку стосуються розв‘язання управлінських питань на різних рівнях управлінської системи закладу вищої освіти щодо покращення стану активності та успішності майбутніх фахівців.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12121
ISBN: 978-83-7364-906-4
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MATERIAŁY2019КАТОВІЦЕ.pdf1,61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.