Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12168
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вакалюк, Тетяна Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Медведєва, Марія Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-09T20:13:51Z | - |
dc.date.available | 2020-04-09T20:13:51Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Вакалюк Т. А., Медведєва М. О. Основні компоненти методичної системи використання хмаро орієнтованого навчального середовища підготовки майбутніх фахівців інформаційних технологій. Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. C. 363–374. URL: http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/211/pdf#.XYr5-dL7QdU | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2414-0325 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12168 | - |
dc.description.abstract | У статті проведено аналіз стану готовності викладачів ЗВО використовувати хмаро орієнтоване навчальне середовище у підготовці майбутніх фахівців з інформаційних технологій, який показав, що 59% серед опитаних викладачів мають уявлення про хмарні технології й сервіси; 34 % – під час викладання свого предмету використовують хмаро орієнтовані засоби навчання; 16% викладачів використовують у професійно-педагогічній діяльності хмаро орієнтоване навчальне середовище; 100% респондентів згодились використовувати в освітньому процесі спроектоване хмаро орієнтоване навчальне середовище за авторською методичною системою. Досліджено, чи є спроектоване хмаро орієнтоване навчальне середовище підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій ефективним за виокремленими критеріями та показниками. Описано основні компоненти методичної системи використання хмаро орієнтованого навчального середовища (ХОНС) підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій (мету та зміст, методи, форми і засоби використання ХОНС в освітньому процесі закладу вищої освіти). Встановлено, що при побудові методичної системи використання хмаро орієнтованого навчального середовища підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій варто: здійснювати добір хмаро орієнтованої системи підтримки навчання як складника ХОНС для використання у навчальному процесі майбутніх фахівців з інформаційних технологій, а також хмаро орієнтованих засобів навчання, що є доцільними для застосування у процесі навчання майбутніх фахівців з інформаційних технологій; удосконалити зміст дисциплін, що безпосередньо пов’язані з програмуванням для використання хмаро орієнтованої системи підтримки навчання та хмаро орієнтованих засобів навчання під час вивчення різних тем дисциплін такого напрямку; розробити факультатив "Хмарні технології в освіті", та впровадити його для ознайомлення з особливостями використання хмарних технологій в освітньому процесі майбутніх фахівців з інформаційних технологій, а також проводити тренінги для викладачів та вчителів з метою ознайомлення з особливостями використання хмарних технологій в освітньому процесі закладів освіти. | uk_UA |
dc.publisher | Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;[378.096+378.147]:004.738.5 | - |
dc.subject | хмаро орієнтоване навчальне середовище | uk_UA |
dc.subject | методична система | uk_UA |
dc.subject | використання | uk_UA |
dc.subject | майбутні фахівці з інформаційних технологій | uk_UA |
dc.subject | підготовка | uk_UA |
dc.title | Основні компоненти методичної системи використання хмаро орієнтованого навчального середовища підготовки майбутніх фахівців інформаційних технологій | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вакалюк, Медведєва.pdf | 883,03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.