Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12168
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВакалюк, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorМедведєва, Марія Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-04-09T20:13:51Z-
dc.date.available2020-04-09T20:13:51Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВакалюк Т. А., Медведєва М. О. Основні компоненти методичної системи використання хмаро орієнтованого навчального середовища підготовки майбутніх фахівців інформаційних технологій. Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. C. 363–374. URL: http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/211/pdf#.XYr5-dL7QdUuk_UA
dc.identifier.issn2414-0325-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12168-
dc.description.abstractУ статті проведено аналіз стану готовності викладачів ЗВО використовувати хмаро орієнтоване навчальне середовище у підготовці майбутніх фахівців з інформаційних технологій, який показав, що 59% серед опитаних викладачів мають уявлення про хмарні технології й сервіси; 34 % – під час викладання свого предмету використовують хмаро орієнтовані засоби навчання; 16% викладачів використовують у професійно-педагогічній діяльності хмаро орієнтоване навчальне середовище; 100% респондентів згодились використовувати в освітньому процесі спроектоване хмаро орієнтоване навчальне середовище за авторською методичною системою. Досліджено, чи є спроектоване хмаро орієнтоване навчальне середовище підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій ефективним за виокремленими критеріями та показниками. Описано основні компоненти методичної системи використання хмаро орієнтованого навчального середовища (ХОНС) підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій (мету та зміст, методи, форми і засоби використання ХОНС в освітньому процесі закладу вищої освіти). Встановлено, що при побудові методичної системи використання хмаро орієнтованого навчального середовища підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій варто: здійснювати добір хмаро орієнтованої системи підтримки навчання як складника ХОНС для використання у навчальному процесі майбутніх фахівців з інформаційних технологій, а також хмаро орієнтованих засобів навчання, що є доцільними для застосування у процесі навчання майбутніх фахівців з інформаційних технологій; удосконалити зміст дисциплін, що безпосередньо пов’язані з програмуванням для використання хмаро орієнтованої системи підтримки навчання та хмаро орієнтованих засобів навчання під час вивчення різних тем дисциплін такого напрямку; розробити факультатив "Хмарні технології в освіті", та впровадити його для ознайомлення з особливостями використання хмарних технологій в освітньому процесі майбутніх фахівців з інформаційних технологій, а також проводити тренінги для викладачів та вчителів з метою ознайомлення з особливостями використання хмарних технологій в освітньому процесі закладів освіти.uk_UA
dc.publisherВідкрите освітнє е-середовище сучасного університетуuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;[378.096+378.147]:004.738.5-
dc.subjectхмаро орієнтоване навчальне середовищеuk_UA
dc.subjectметодична системаuk_UA
dc.subjectвикористанняuk_UA
dc.subjectмайбутні фахівці з інформаційних технологійuk_UA
dc.subjectпідготовкаuk_UA
dc.titleОсновні компоненти методичної системи використання хмаро орієнтованого навчального середовища підготовки майбутніх фахівців інформаційних технологійuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вакалюк, Медведєва.pdf883,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.