Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12733
Назва: | Проектування синхронної та асинхронної взаємодії учасників освітнього процесу в умовах впровадження змішаного навчання |
Автори: | Ткачук, Галина Володимирівна |
Ключові слова: | синхронна взаємодія асинхронна взаємодія змішане навчання |
Дата публікації: | 7-лис-2019 |
Видавництво: | ЖДУ |
Бібліографічний опис: | Ткачук Г.В. Проектування синхронної та асинхронної взаємодії учасників освітнього процесу в умовах впровадження змішаного навчання : Актуальні питання сучасної інформатики: Матеріали доповідей IV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю "Сучасні інформаційні технології в освіті та науці" (07-08 листопада 2019 р.), 2019. Вип. 7. C.199-202 |
Серія/номер: | УДК;004.45 |
Короткий огляд (реферат): | В умовах активного впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес все більш актуальним стають питання оптимального співвідношення дистанційного навчання з традиційним, проектування видів діяльності студента в аудиторії та онлайн, моделювання асинхронної та синхронної взаємодії суб'єктів навчання. Звісно, проектування синхронної та асинхронної діяльностей передбачає наявність у закладі вищої освіти інформаційно-освітнього середовища, на базі якого можна організувати всі види взаємодій, з боку викладача - розробку відповідних навчальних ресурсів, студента - високого рівня самоорганізованості та працездатності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12733 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tkachuk_Zhytomyr_IKT_2019.pdf | 245,12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.