Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12879
Назва: | ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМЛИВОСТІ ЯК ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СКЛАДОВОЇ ДУХОВНОЇ СФЕРИ ОСОБИСТОСТІ В УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ |
Автори: | Прищепа, Світлана Михайлівна |
Ключові слова: | підприємливість підприємницька компетентність учні методи навчання заклад загальної середньої освіти якості підприємливості проєкт підприємницька діяльність проблемна ситуація компетентнісний підхід |
Дата публікації: | лют-2020 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Прищепа С.М. Формування підприємнливості як філософсько-педагогічної складової духовної сфери особистості в учнів основної школи / С.М.Прищепа // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія Педагогічні науки: Реалії та перспективи. Випуск 72. Том 2. С 140-143.. |
Серія/номер: | УДК;373.5.017:330.16 |
Короткий огляд (реферат): | В статті визначено актуальність означеної проблеми відповідно до сучасної ситуації та важливості законодавчо-нормативних документів. Розкрито та проаналізовано якості (відповідальність, самостійність, ініціативність, працьовитість, творчість, наполегливість, організованість. чесність), що входять до поняття «підприємливість» як однієї з ключових компетентностей. Визначено сутність поняття «підприємливість» з педагогічного, психологічного та філософського поглядів. Підкреслено важливість формування підприємливості не лише на уроках з економіки, фінансової грамотності, інтелектуальної власності, але й на інших предметах закладу загальної середньої освіти. Стисло розкрито суть, особливості та інструментарій кожного з етапів формування підприємницької компетентності. У статті нами виділено основних чотири етапи, описано на кожному з них завдання та дії всіх суб’єктів освітнього процесу. Варто зазначити, що кожен із даних етапів є продовженням попереднього та початком наступного, адже всі етапи є системою у формуванні даної компетентності. Аналізуючи кожен з етапів, нами визначено використання, переважно, методів активного навчання та заміна монологічного викладу на діалогічні форми навчання (мозковий штурм, системний аналіз, імітаційні тренінги та вправи, тематичні дискусії), які б створювали можливості школярам шукати розв’язки різних проблем, бути самостійними у прийнятті рішень та уміти висловити власну точку зору. У статті нами проаналізовано мету та основні завдання українсько-польського проєкту «Шкільна академія підприємництва». Даний проєкт розкриває особливості формування підприємницької компетентності як в урочний, так і в позаурочний час, пропонуючи форми роботи за межами школи, наприклад, виставки, клуби та інше. Акцентовано увагу на тому, що реалізація усіх зазначених етапів зможуть допомогти сформувати креативність, уяву, мислення школярів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12879 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття Прищепи С.М..pdf | 677,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.