Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12879
Назва: ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМЛИВОСТІ ЯК ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СКЛАДОВОЇ ДУХОВНОЇ СФЕРИ ОСОБИСТОСТІ В УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ
Автори: Прищепа, Світлана Михайлівна
Ключові слова: підприємливість
підприємницька компетентність
учні
методи навчання
заклад загальної середньої освіти
якості підприємливості
проєкт
підприємницька діяльність
проблемна ситуація
компетентнісний підхід
Дата публікації: лют-2020
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Прищепа С.М. Формування підприємнливості як філософсько-педагогічної складової духовної сфери особистості в учнів основної школи / С.М.Прищепа // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія Педагогічні науки: Реалії та перспективи. Випуск 72. Том 2. С 140-143..
Серія/номер: УДК;373.5.017:330.16
Короткий огляд (реферат): В статті визначено актуальність означеної проблеми відповідно до сучасної ситуації та важливості законодавчо-нормативних документів. Розкрито та проаналізовано якості (відповідальність, самостійність, ініціативність, працьовитість, творчість, наполегливість, організованість. чесність), що входять до поняття «підприємливість» як однієї з ключових компетентностей. Визначено сутність поняття «підприємливість» з педагогічного, психологічного та філософського поглядів. Підкреслено важливість формування підприємливості не лише на уроках з економіки, фінансової грамотності, інтелектуальної власності, але й на інших предметах закладу загальної середньої освіти. Стисло розкрито суть, особливості та інструментарій кожного з етапів формування підприємницької компетентності. У статті нами виділено основних чотири етапи, описано на кожному з них завдання та дії всіх суб’єктів освітнього процесу. Варто зазначити, що кожен із даних етапів є продовженням попереднього та початком наступного, адже всі етапи є системою у формуванні даної компетентності. Аналізуючи кожен з етапів, нами визначено використання, переважно, методів активного навчання та заміна монологічного викладу на діалогічні форми навчання (мозковий штурм, системний аналіз, імітаційні тренінги та вправи, тематичні дискусії), які б створювали можливості школярам шукати розв’язки різних проблем, бути самостійними у прийнятті рішень та уміти висловити власну точку зору. У статті нами проаналізовано мету та основні завдання українсько-польського проєкту «Шкільна академія підприємництва». Даний проєкт розкриває особливості формування підприємницької компетентності як в урочний, так і в позаурочний час, пропонуючи форми роботи за межами школи, наприклад, виставки, клуби та інше. Акцентовано увагу на тому, що реалізація усіх зазначених етапів зможуть допомогти сформувати креативність, уяву, мислення школярів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12879
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Прищепи С.М..pdf677,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.