Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4859
Назва: ПРОЕКТУВАННЯ В СИСТЕМІ ПЕДАГОГІЧНИХ КАТЕГОРІЙ І ПОНЯТЬ
Інші назви: ПРОЕКТИРОВАНИЕ В СИСТЕМЕ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ КАТЕГОРИЙ И ПОНЯТИЙ
PROJETING IN THE SYSTEM OF PEDAGOGICAL CATEGORIES AND CONCEPTS
Автори: Коберник, Олександр Миколайович
Ключові слова: проект
проектування
проектна дільність
метод проектів
категорії
поняття
освітньо-виховні системи
педагогічне проектування
Дата публікації: 2016
Серія/номер: УДК;378
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу останніх педагогічних досліджень, що стосуються проектування освітньо-виховних систем, та використовуючи системно-функціональний та системно-діяльнісний підходи до обґрунтування термінологічного апарату педагогічного проектування, розкриваються різні підходи науковців до трактування означеного феномену. Стверджується, що проектна діяльність – це специфічний вид діяльності, який спрямований на створення суттєво нових ідей, продуктів, котрі є результатом творчих пошукових зусиль особистості або колективу і мають особистісну та суспільну значущість. Метод проектів – це система навчання, при якій учні здобувають знання та вміння у процесі планування і виконання проектів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4859
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Proektuvannya_v_sy`stemi_pedagogichny`x_kategorij_i_ponyat`.PDF425,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.