Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7153
Назва: Етапи організації педагогічної підтримки професійного розвитку майбутніх учителів у Великій Британії
Автори: Палагута, Ілона Василівна
Ключові слова: професійний розвиток
педагогічна підтримка
наставник
адаптаційний період
педагогічна освіта
кваліфікований вчитель
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Стаття
Серія/номер: УДК 371.134(410);
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано основні проблеми педагогічної підтримки професійного розвитку майбутніх учителів у Великій Британії. Представлено основні підходи до визначення сутності поняття «педагогічна підтримка». Представлено і проаналізовано основні етапи педагогічної підтримки професійного розвитку майбутніх учителів у Великобританії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7153
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Etapy orhanizatsii pedahohichnoi pidtrymky profesiinoho rozvytku maibutnikh uchyteliv u Velykii Brytanii.PDF498,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.