Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9009
Назва: Тренди як механізм соціальної взаємодії
Автори: Білошкурський, Микола Васильович
Ключові слова: тренди
взаємодія
тенденції
конкурент
споживач
ефект боротьби
інструмент
бренд-менеджмент
самотренд
новатори
Дата публікації: 2018
Видавництво: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві»
Бібліографічний опис: Білошкурський, М. В. Тренди як механізм соціальної взаємодії / М. В. Білошкурський, Р. О. Кравченко // Менеджмент ХХІ століття:проблеми і перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Умань, 18-19 жовтня 2018 р. / Редкол.: Школьний О.О. (відп. ред.) та ін. – Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2018. – С. 34–36.
Серія/номер: УДК;338
Короткий огляд (реферат): Проведено аналіз явища тренду в менеджменті як механізму соціальної взаємодії між виробником і споживачем.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9009
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Biloshkurskyi_Kravchenko.pdf322,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.