Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пічкур, Микола Олександрович | |
dc.contributor.author | Сотська, Галина Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2019-06-07T12:28:36Z | |
dc.date.available | 2019-06-07T12:28:36Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Вісник національної академії керівних кадрів культури і мистецтва. 2019. № 1. С. 384–389. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10587 | |
dc.description.abstract | Мета статті – обґрунтувати художньо-педагогічну парадигму мімезису у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері. Методологія дослідження ґрунтується на термінологічному принципі, застосуванні загальнонаукових методів (аналізу, синтезу, узагальнення). Наукова новизна полягає в тому, що вперше визначено зміст категорії «художньопедагогічна парадигма», розкрито методологію застосування античних засад мімезису й доведено її універсалізм у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері, а також аргументовано позитиви й недоліки цього процесу. Висновки. Художньо-педагогічна парадигма мімезису в навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері охоплює відповідні цільові настанови, вибір і застосування методів, прийомів і засобів зображення натури як естетичного семіозу успішного виконання колірних, тональних, пластичних, ритмічних і композиційних завдань у процесі створення об‘єктивно-ціннісного художнього образу природи. Парадигма функціонує за принципами «оживлення» й одухотворення натури, тяжіння до міри й типізації та зорієнтована на глибоке естетичне сприйняття натурного матеріалу і його відображення з допомогою комплексу виразних образотворчих засобів. Завдяки використанню цієї парадигми студенти мають змогу забезпечити взаємозв‘язок художньо-теоретичних знань, набутих у процесі аудиторного навчання, з практикою. | uk_UA |
dc.publisher | Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК 378:75:[7.035.3:502:7.036.2]; | |
dc.subject | навчання; пленер; художньо-педагогічна парадигма; мімезис; майбутні фахівці з образотворчого мистецтва | uk_UA |
dc.title | ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНА ПАРАДИГМА МІМЕЗИСУ У НАВЧАННІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА НА ПЛЕНЕРІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |