dc.contributor.author |
Пічкур, Микола Олександрович |
|
dc.contributor.author |
Сотська, Галина Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-06-07T12:28:36Z |
|
dc.date.available |
2019-06-07T12:28:36Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Вісник національної академії керівних кадрів культури і мистецтва. 2019. № 1. С. 384–389. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10587 |
|
dc.description.abstract |
Мета статті – обґрунтувати художньо-педагогічну парадигму мімезису у навчанні майбутніх фахівців з образотворчого
мистецтва на пленері. Методологія дослідження ґрунтується на термінологічному принципі, застосуванні загальнонаукових
методів (аналізу, синтезу, узагальнення). Наукова новизна полягає в тому, що вперше визначено зміст категорії «художньопедагогічна парадигма», розкрито методологію застосування античних засад мімезису й доведено її універсалізм у навчанні
майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері, а також аргументовано позитиви й недоліки цього процесу. Висновки. Художньо-педагогічна парадигма мімезису в навчанні майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва на пленері охоплює
відповідні цільові настанови, вибір і застосування методів, прийомів і засобів зображення натури як естетичного семіозу успішного виконання колірних, тональних, пластичних, ритмічних і композиційних завдань у процесі створення об‘єктивно-ціннісного
художнього образу природи. Парадигма функціонує за принципами «оживлення» й одухотворення натури, тяжіння до міри й
типізації та зорієнтована на глибоке естетичне сприйняття натурного матеріалу і його відображення з допомогою комплексу
виразних образотворчих засобів. Завдяки використанню цієї парадигми студенти мають змогу забезпечити взаємозв‘язок художньо-теоретичних знань, набутих у процесі аудиторного навчання, з практикою. |
uk_UA |
dc.publisher |
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 378:75:[7.035.3:502:7.036.2]; |
|
dc.subject |
навчання; пленер; художньо-педагогічна парадигма; мімезис; майбутні фахівці з образотворчого мистецтва |
uk_UA |
dc.title |
ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНА ПАРАДИГМА МІМЕЗИСУ У НАВЧАННІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА НА ПЛЕНЕРІ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |