dc.contributor.author |
Карасєвич, Сергій Анатолійович |
|
dc.date.accessioned |
2019-06-18T07:30:08Z |
|
dc.date.available |
2019-06-18T07:30:08Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10751 |
|
dc.description |
Карасєвич, С. А. Діагностичні методики визначення готовності майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної діяльності в закладах середньої освіти на початковому етапі експерименту / С. А. Карасєвич // Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць УДПУ імені Павла Тичини / [ред.. кол.: Безлюдний О. І. (гол.ред.) та ін.]. Умань: ВПЦ «Візаві», 2018. Вип. 17. С.182−191. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті здійснено підбір діагностичних методик для визначення готовності майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної діяльності в закладах середньої освіти на початковому етапі експерименту. Розкрито методику їх використання. За результатами використання запропонованих методик визначено початковий рівень готовності студентів до фізкультурно-спортивної діяльності за критеріями. Встановлено причини переважання низького рівня готовності студентів до фізкультурно-спортивної діяльності за мотиваційно-ціннісним, інтелектуально-пізнавальним, діяльнісно-практичним критеріями в експериментальній та контрольній групах. |
uk_UA |
dc.publisher |
ВПЦ "Візаві" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378:796-051]:378.091.26 |
|
dc.subject |
діагностичні методики, |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні учителі фізичної культури, |
uk_UA |
dc.subject |
фізкультурно-спортивна діяльність, |
uk_UA |
dc.subject |
заклади середньої освіти, |
uk_UA |
dc.subject |
експериментальна робота, |
uk_UA |
dc.subject |
готовність майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної діяльності. |
uk_UA |
dc.title |
ДІАГНОСТИЧНІ МЕТОДИКИ ВИЗНАЧЕННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ФІЗКУЛЬТУРНО-СПОРТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ ЕКСПЕРИМЕНТУ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |