Короткий опис(реферат):
У статті здійснено підбір діагностичних методик для визначення готовності майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної діяльності в закладах середньої освіти на початковому етапі експерименту. Розкрито методику їх використання. За результатами використання запропонованих методик визначено початковий рівень готовності студентів до фізкультурно-спортивної діяльності за критеріями. Встановлено причини переважання низького рівня готовності студентів до фізкультурно-спортивної діяльності за мотиваційно-ціннісним, інтелектуально-пізнавальним, діяльнісно-практичним критеріями в експериментальній та контрольній групах.
Суть розробки, основні результати:
Карасєвич, С. А. Діагностичні методики визначення готовності майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-спортивної діяльності в закладах середньої освіти на початковому етапі експерименту / С. А. Карасєвич // Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць УДПУ імені Павла Тичини / [ред.. кол.: Безлюдний О. І. (гол.ред.) та ін.]. Умань: ВПЦ «Візаві», 2018. Вип. 17. С.182−191.