Abstract:
У статті досліджується гостра проблема українського інформаційного простору — прихована політична реклама, або «джинса».
Метою дослідження є з’ясувати суть поняття «прихована політична реклама»
(«джинса») та проаналізувати види її проявів у газетному тексті.
У статті використано такі методи дослідження, як вибірка з газет текстів
прихованої реклами, їх аналіз, виявлення характерних ознак прихованої реклами,
узагальнення і синтез.
Матеріалом дослідження послужили тексти інтернет-версії «Газети по-українськи» за жовтень — грудень 2018 року.
Завдання статті: з’ясувати поняття «прихована політична реклама»; проаналізувати тексти газетних матеріалів, що містять приховану політичну рекламу («джинсу»); визначити основні стильові особливості таких текстів.
Автор визначає поняття «політична реклама», «прихована політична реклама»,
«джинса», а також правові аспекти існування цих явищ в українському інформаційному просторі.
Окреслено основні види прихованої політичної реклами у ЗМІ, зокрема у газетному дискурсі, її ознаки. Охарактеризовано основні види «джинсових» текстів та їх стильові особливості.
Description:
Хлистун І. Текстові особливості прихованої політичної реклами («джинси») у газетному дискурсі // Український інформаційний простір. №3. К.: Київський національний університет культури і мистецтв, 2019. С. 157 – 170.