DSpace Repository

Текстові особливості прихованої політичної реклами («джинси») у газетному дискурсі

Show simple item record

dc.contributor.author Хлистун, Ірина Валентинівна
dc.date.accessioned 2019-06-27T06:12:38Z
dc.date.available 2019-06-27T06:12:38Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10913
dc.description Хлистун І. Текстові особливості прихованої політичної реклами («джинси») у газетному дискурсі // Український інформаційний простір. №3. К.: Київський національний університет культури і мистецтв, 2019. С. 157 – 170. uk_UA
dc.description.abstract У статті досліджується гостра проблема українського інформаційного простору — прихована політична реклама, або «джинса». Метою дослідження є з’ясувати суть поняття «прихована політична реклама» («джинса») та проаналізувати види її проявів у газетному тексті. У статті використано такі методи дослідження, як вибірка з газет текстів прихованої реклами, їх аналіз, виявлення характерних ознак прихованої реклами, узагальнення і синтез. Матеріалом дослідження послужили тексти інтернет-версії «Газети по-українськи» за жовтень — грудень 2018 року. Завдання статті: з’ясувати поняття «прихована політична реклама»; проаналізувати тексти газетних матеріалів, що містять приховану політичну рекламу («джинсу»); визначити основні стильові особливості таких текстів. Автор визначає поняття «політична реклама», «прихована політична реклама», «джинса», а також правові аспекти існування цих явищ в українському інформаційному просторі. Окреслено основні види прихованої політичної реклами у ЗМІ, зокрема у газетному дискурсі, її ознаки. Охарактеризовано основні види «джинсових» текстів та їх стильові особливості. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Київський національний університет культури і мистецтв uk_UA
dc.subject політична реклама uk_UA
dc.subject прихована політична реклама uk_UA
dc.subject «джинса» uk_UA
dc.subject газетний текст uk_UA
dc.subject журналістський матеріал uk_UA
dc.subject політична діяльність uk_UA
dc.title Текстові особливості прихованої політичної реклами («джинси») у газетному дискурсі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account