dc.contributor.author |
Браславська (Тімець), Оксана Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-09-04T12:26:34Z |
|
dc.date.available |
2019-09-04T12:26:34Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Браславська О. В. Передовий педагогічний досвід – основа формування професійного потенціалу педагога. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Вип. 1 / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. О. І. Безлюдний]. – Умань : Візаві, 2019. – С. 15-23. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11029 |
|
dc.description.abstract |
У статті розкривається актуальне питання формування професійного потенціалу педагога. Метою роботи є акцентуація широкої педагогічної спільноти до потреб формування професійного потенціалу педагога на основі його наступної практичної діяльності у руслі вивчення й впровадження передового педагогічного досвіду. Крім загальної характеристики, охарактеризовано специфіку формування професійного потенціалу в системі внутрішньоорганізаційного навчання в загальноосвітній школі. Основу дослідження становлять охарактеризовані властивості професійного потенціалу педагога, що розкривають необхідні для інтенсифікації освіти тенденції. Основними результатами роботи визначено сучасні умови, в яких передовий педагогічний досвід, виступаючи здатністю до самовиховання та вміння педагога працювати над собою, стає підгрунтям у формуванні його професійного потенціалу. |
uk_UA |
dc.publisher |
"Візаві" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37.091.12-051 |
|
dc.subject |
передовий педагогічний досвід |
uk_UA |
dc.subject |
професійний потенціал педагога |
uk_UA |
dc.subject |
професійна активність |
uk_UA |
dc.subject |
актуалізація педагогічних знань |
uk_UA |
dc.title |
ПЕРЕДОВИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД – ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПЕДАГОГА |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |