Abstract:
У статті відповідно до її мети розглянуто та обґрунтовано модель формування світоглядних переконань у студентів педагогічних університетів засобами природоохоронної діяльності. У процесі дослідження використано комплекс методів: аналіз історичної, психологічної, педагогічної, методичної літератури, синтез, порівняння, класифікація, систематизація й узагальнення даних, моделювання. Розкрито суть поняття «модель», «моделювання» у науково-педагогічній літературі. Охарактеризовано методологічно-цільовий, змістово-процесуальний і результативний структурні блоки моделі. Висвітлено підходи і принципи процесу формування світоглядних переконань у студентів педагогічних університетів засобами природоохоронної діяльності. Відображено організацію навчально-виховного процесу на підготовчому, мотиваційному та практично-діяльнісному етапах і застосування спеціально підібраних змісту, форм, методів та засобів. Висвітлено педагогічні умови, які координують навчально-виховний процес для досягнення поставленої мети.
Description:
Задорожна О. М. Модель формування світоглядних переконань у студентів педагогічних університетів засобами природоохоронної діяльності / О.М. Задорожна // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Вип. 1 / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. О.І. Безлюдний]. – Умань : Візаві, 2019. – 146 с.