dc.contributor.author |
Задорожна, Олена Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-09-13T04:21:37Z |
|
dc.date.available |
2019-09-13T04:21:37Z |
|
dc.date.issued |
2019-06 |
|
dc.identifier.citation |
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ СВІТОГЛЯДНИХ ПЕРЕКОНАНЬ У СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ ЗАСОБАМИ ПРИРОДООХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
uk_UA |
dc.identifier.other |
DOI: 10.31499/2307-4906.1.2019.167962 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11063 |
|
dc.description |
Задорожна О. М. Модель формування світоглядних переконань у студентів педагогічних університетів засобами природоохоронної діяльності / О.М. Задорожна // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Вип. 1 / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. О.І. Безлюдний]. – Умань : Візаві, 2019. – 146 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті відповідно до її мети розглянуто та обґрунтовано модель формування світоглядних переконань у студентів педагогічних університетів засобами природоохоронної діяльності. У процесі дослідження використано комплекс методів: аналіз історичної, психологічної, педагогічної, методичної літератури, синтез, порівняння, класифікація, систематизація й узагальнення даних, моделювання. Розкрито суть поняття «модель», «моделювання» у науково-педагогічній літературі. Охарактеризовано методологічно-цільовий, змістово-процесуальний і результативний структурні блоки моделі. Висвітлено підходи і принципи процесу формування світоглядних переконань у студентів педагогічних університетів засобами природоохоронної діяльності. Відображено організацію навчально-виховного процесу на підготовчому, мотиваційному та практично-діяльнісному етапах і застосування спеціально підібраних змісту, форм, методів та засобів. Висвітлено педагогічні умови, які координують навчально-виховний процес для досягнення поставленої мети. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
МОН України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини ВПЦ "Візаві" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;[371.134:5(07)](043.3) |
|
dc.subject |
світоглядні переконання |
uk_UA |
dc.subject |
засоби природоохоронної діяльності |
uk_UA |
dc.subject |
модель |
uk_UA |
dc.subject |
моделювання |
uk_UA |
dc.subject |
принципи |
uk_UA |
dc.subject |
навчально-виховний процес |
uk_UA |
dc.title |
Наукова стаття "Модель формування світоглядних переконань у студентів педагогічних університетів засобами природоохоронної діяльності" |
uk_UA |
dc.title.alternative |
MODEL OF FORMATION OF GLOBAL INTERFERENCE IN STUDENTS OF PEDAGOGICAL UNIVERSITIES BY MEANS OF ENVIRONMENTAL ACTIVITY |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |