dc.contributor.author |
Бикова, Ольга Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-09-20T06:43:51Z |
|
dc.date.available |
2019-09-20T06:43:51Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
7. Бикова О. Потенціал хореографічного мистецтва у формуванні індивідуальних творчих здібностей майбутніх учителів хореографії засобами позааудиторної виховної роботи. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань, 2018. № 59. С. 181–190. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2307-4922 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11100 |
|
dc.description.abstract |
У статті здійснено теоретичний аналіз потенціалу хореографічного мистецтва. Для цього уточнено сутність понять «потенціал» та «мистецтво». Предметом дослідження стає педагогічний та мистецтвознавчий потенціал мистецтва танцю; обґрунтовано синтетичний характер хореографії, якій по’єднує в собі музику, ритміку, образотворче мистецтво, театр і пластику рухів. З’ясовано, що формування індивідуальних творчих здібностей майбутніх педагогів-хореографів мистецтвом танцю здійснюється через функції хореографічного мистецтва. Схарактеризовано позааудиторну виховну
роботу, як особливий вид діяльності в якій переважає елемент самореалізації і яка володіє великими можливостями для задоволення інтересів та творчого саморозвитку майбутніх учителів хореографії. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ВПЦ "Візаві" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:793.3 |
|
dc.subject |
індивідуальні творчі здібності |
uk_UA |
dc.subject |
функції хореографічного мистецтва |
uk_UA |
dc.subject |
творча самореалізація |
uk_UA |
dc.subject |
позааудиторна виховна робота |
uk_UA |
dc.subject |
потенціал |
uk_UA |
dc.title |
Потенціал хореографічного мистецтва у формуванні індивідуальних творчих здібностей майбутніх учителів хореографії засобами позааудиторної виховної роботи. |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |