Короткий опис(реферат):
У статті обґрунтовано методику складання хімічних задач вчителями хімії. Розкрито сутність розрахункових хімічних задач за рівнянням хімічної реакції. Запропоновано класифікацію задач на якісні, кількісні, якісно-експериментальні, кількісно-експериментальні. Показано, що впровадження задач в освітній процес навчального закладу забезпечує підвищення якості сформованих предметних знань (їх повноту, усвідомленість, системність і дієвість). Доведено, що використання запропонованої методики складання та розв’язування розрахункових задач з хімії вчителями шкіл розширить їх погляд на хімічну задачу, як на загально-дидактичну категорію, метод навчання та засіб розвитку творчих здібностей учнів.
Суть розробки, основні результати:
У статті обґрунтовано методику складання хімічних задач вчителями хімії. Розкрито сутність розрахункових хімічних задач за рівнянням хімічної реакції. Запропоновано класифікацію задач на якісні, кількісні, якісно-експериментальні, кількісно-експериментальні. Показано, що впровадження задач в освітній процес навчального закладу забезпечує підвищення якості сформованих предметних знань (їх повноту, усвідомленість, системність і дієвість). Доведено, що використання запропонованої методики складання та розв’язування розрахункових задач з хімії вчителями шкіл розширить їх погляд на хімічну задачу, як на загально-дидактичну категорію, метод навчання та засіб розвитку творчих здібностей учнів.