00 DSpace/Manakin Repository

МЕТОДИКА СКЛАДАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ РОЗРАХУНКОВИХ ЗАДАЧ З ХІМІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Галушко, Сергій Миколайович
dc.date.accessioned 2019-11-14T09:32:16Z
dc.date.available 2019-11-14T09:32:16Z
dc.date.issued 2018-04
dc.identifier.citation П78. Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Безлюдний О. С. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. – Випуск 17. – 322 с.. uk_UA
dc.identifier.issn 2307-4914
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11140
dc.description У статті обґрунтовано методику складання хімічних задач вчителями хімії. Розкрито сутність розрахункових хімічних задач за рівнянням хімічної реакції. Запропоновано класифікацію задач на якісні, кількісні, якісно-експериментальні, кількісно-експериментальні. Показано, що впровадження задач в освітній процес навчального закладу забезпечує підвищення якості сформованих предметних знань (їх повноту, усвідомленість, системність і дієвість). Доведено, що використання запропонованої методики складання та розв’язування розрахункових задач з хімії вчителями шкіл розширить їх погляд на хімічну задачу, як на загально-дидактичну категорію, метод навчання та засіб розвитку творчих здібностей учнів. uk_UA
dc.description.abstract У статті обґрунтовано методику складання хімічних задач вчителями хімії. Розкрито сутність розрахункових хімічних задач за рівнянням хімічної реакції. Запропоновано класифікацію задач на якісні, кількісні, якісно-експериментальні, кількісно-експериментальні. Показано, що впровадження задач в освітній процес навчального закладу забезпечує підвищення якості сформованих предметних знань (їх повноту, усвідомленість, системність і дієвість). Доведено, що використання запропонованої методики складання та розв’язування розрахункових задач з хімії вчителями шкіл розширить їх погляд на хімічну задачу, як на загально-дидактичну категорію, метод навчання та засіб розвитку творчих здібностей учнів. uk_UA
dc.publisher ВПЦ "Візаві" uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;371.13
dc.subject розрахункові хімічні задачі uk_UA
dc.subject методика складання uk_UA
dc.subject уроки хімії uk_UA
dc.subject розв’язок задач uk_UA
dc.subject учитель хімії uk_UA
dc.subject шкільний курс хімії uk_UA
dc.title МЕТОДИКА СКЛАДАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ РОЗРАХУНКОВИХ ЗАДАЧ З ХІМІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу