Abstract:
Мінливість природного і соціокультурного простору висуває підвищені вимоги до фахівців в галузі освіти, здатних самостійно і відповідально виконувати педагогічні функції по формуванню в студентів глобально орієнтованого світогляду на основі цілісної картини світу, розвитку у них екологічної культури, екологічної свідомості, мислення, екологічно обґрунтованої поведінки.
Description:
Основні тенденції розвитку вищої педагогічної освіти в сучасних умовах обумовлені соціально-економічними, соціально-педагогічними і екологічними парадигмами розвитку освіти і науки, позитивними інноваційними процесами формування особистості майбутніх фахівців. Виявлено, що наукоємність і культуроємність сучасних освітніх процесів визначаються загальними тенденціями розвитку суспільства: гуманізації, інтеграції, диференціації, екологізації, стандартизації, інтенсифікації, технологізації і кооперації. Зростає роль екологізації вищої педагогічної освіти в зв’язку з загальністю і обов’язковістю екологізації освіти, глобальною екологічною кризою і низьким рівнем екологічної культури населення.