00 DSpace/Manakin Repository

Сформованість рівнів розвитку творчого мислення молодших школярів: результати формувального експерименту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лоюк, Оксана Вікторівна
dc.date.accessioned 2019-12-02T13:44:44Z
dc.date.available 2019-12-02T13:44:44Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Лоюк О. В. Сформованість рівнів розвитку творчого мислення молодших школярів: результати формувального експерименту / О. В. Лоюк // Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції / укл.: Н. В. Кононец, В. О. Балюк. – Полтава : АКУП ПДАА, 2017. – С. 100–105. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11508
dc.description.abstract В статті представлено результати формувального експерименту щодо розвитку творчого мислення молодших школярів. Пропонуються вправи, методи, форми організації діяльності учнів, завдяки яким відбулися якісні зрушення розвитку всіх показників творчого мислення. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Полтава : АКУП ПДАА uk_UA
dc.subject Рівні розвитку творчого мислення молодших школярів uk_UA
dc.subject критерії та показники розвитку творчого мислення молодших школярів uk_UA
dc.subject форми організації діяльності дітей uk_UA
dc.subject формувальний експеримент uk_UA
dc.title Сформованість рівнів розвитку творчого мислення молодших школярів: результати формувального експерименту uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу