00 DSpace/Manakin Repository

Requirements for future rehabilitation specialists in the professional activity

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Cherednyk, Anna
dc.date.accessioned 2019-12-04T07:10:52Z
dc.date.available 2019-12-04T07:10:52Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Cherednyk Anna Requirements for future rehabilitation specialists in the professional activity. Jurnalul științific trimestrială. 2018. №1. P. 9-15. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11553
dc.description.abstract У статті розкрито напрями професійної діяльності майбутнього вчителя-реабілітолога (діагностика: в динаміці, оперативна, допомога: корекція, реабілітація, компенсація, терапія; підтримка; профілактика чинників, що призводять до дезадаптації, розвиток). Визначено специфіку діяльності учителя-реабілітолога, яка вплітається в загальний контекст реабілітаційно-педагогічного процесу освітнього закладу. Розкрито мету, структуру, об’єкт, суб’єкт професійної діяльності вчителя-реабілітолога. Розроблено стратегію розвитку системи реабілітації дітей з особливими освітніми потребами з урахуванням інтеграційної (інноваційної) складової, що відображає певною мірою як специфіку існуючих реабілітаційних технологій, так і очікувані зміни за видами реабілітації (медичною (медико-педагогічною), психологічною та педагогічною (психолого-педагогічною), соціальною (соціально-педагогічною), інтераційною). Подано узагальнену характеристику вимог до діяльності вчителя-реабілітолога за параметрами (мета, спосіб навчання, способи спілкування та навчання, модель взаємодії, форми навчання, розвиток емоційної сфери, мотивація навчання, інтелектуальний розвиток, вольовий розвиток, методико-дидактичний аспект навчання, форми виховання, самовиховання, нетрадиційні форми надання допомоги та активізації фізичного здоров’я). Розкрито основні функції реабілітаційної діяльності вчителя-реабілітолога (навчальну, виховну, розви-вальну, інтегруючу, діагностичну, реабілітаційну, комунікативну, дослідницько-творчу, конструктивно-проектувальну). Доведено значущість особистісних та професійних якостей до реалізації інклюзивного навчання учнів з особливими освітніми потребами. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Jurnalul stiintific al Dunarii uk_UA
dc.relation.ispartofseries UDC;37
dc.subject діагностика uk_UA
dc.subject корекція uk_UA
dc.subject реабілітація uk_UA
dc.subject компенсація uk_UA
dc.subject терапія uk_UA
dc.subject підтримка uk_UA
dc.subject вчитель-реабілітолог uk_UA
dc.subject інклюзивне навчання uk_UA
dc.subject учні з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.title Requirements for future rehabilitation specialists in the professional activity uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу