Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Житнухіна, Катерина Павлівна | |
dc.date.accessioned | 2019-12-05T06:36:22Z | |
dc.date.available | 2019-12-05T06:36:22Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Житнухіна К. П. РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ ДО МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЇ У СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи: зб. наукю пр. Вип. 2, 2019, Умань. С. 43-49 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11564 | |
dc.description.abstract | У статті на основі аналізу наукових джерел та емпіричного матеріалу схарактеризовано реалізацію педагогічних умов формування відповідального ставлення до майбутньої професії у студентів педагогічних університетів – удосконалення змісту виховної аудиторної та позааудиторної діяльності студентів педагогічних університетів. Визначено шляхи реалізації вказаної умови: насичення змісту навчальних дисциплін виховним матеріалом вказаного напряму з метою засвоєння компетенцій фахового обов’язку; позааудиторна виховна діяльність студентів у формі функціонування студентського клубу «Педагогічне волонтерство». Ключові слова: виховання, педагогічні умови, студентський клуб «Педагогічне волонтерство», відповідальне ставлення, майбутня професія, студенти педагогічних університетів. | uk_UA |
dc.publisher | ВЦП "Візаві" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.017 | |
dc.subject | реалізація педагогічних умов | uk_UA |
dc.subject | формування відповідального ставлення | uk_UA |
dc.subject | удосконалення змісту виховної аудиторної | uk_UA |
dc.subject | насичення змісту навчальних дисциплін | uk_UA |
dc.title | РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ ДО МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЇ У СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |