Abstract:
У статті на основі аналізу наукових джерел та емпіричного матеріалу схарактеризовано
реалізацію педагогічних умов формування відповідального ставлення до майбутньої професії у
студентів педагогічних університетів – удосконалення змісту виховної аудиторної та
позааудиторної діяльності студентів педагогічних університетів. Визначено шляхи реалізації
вказаної умови: насичення змісту навчальних дисциплін виховним матеріалом вказаного напряму
з метою засвоєння компетенцій фахового обов’язку; позааудиторна виховна діяльність
студентів у формі функціонування студентського клубу «Педагогічне волонтерство».
Ключові слова: виховання, педагогічні умови, студентський клуб «Педагогічне волонтерство»,
відповідальне ставлення, майбутня професія, студенти педагогічних університетів.