00 DSpace/Manakin Repository

Розвиток особистісних якостей молодшого школяра: психолого-педагогічний аспект

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лоюк, Оксана Вікторівна
dc.date.accessioned 2019-12-06T12:07:42Z
dc.date.available 2019-12-06T12:07:42Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Лоюк О. В. Розвиток особистісних якостей молодшого школяра: психолого-педагогічний аспект / О. В. Лоюк, І. М. Шевченко // Сучасна початкова освіта в поглядах молодих науковців : матеріали ІІ туру Всеукр. конк. наук. робіт зі спеціальності «Початкова освіта», (Вінниця, 23 квітня 2019 р.) / [ред. кол. : О. А. Голюк, Г. Г. Кіт, Н. С. Казьмірчук, Н. О. Комарівська, Т. М. Кривошея, Н. Ю. Родюк. І. А. Стахова ; за заг. ред. О. А. Голюк] ; Міністерство освіти і науки України, ВДПУ ім. М. Коцюбинського. – Вінниця : ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2019. – Вип. 8. – 148 с., С. 133–138. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11626
dc.description.abstract У статті обґрунтовано актуальність проблеми розвитку особистісних якостей, розкрито сутність понять «особистісні якості» та «розвиток особистісних якостей». Доведено сенситивність молодшого шкільного віку у освоєнні дитиною особистісних якостей. Визначено методологічні підходи та принципи організації процесу розвитку особистісних якостей учнів у освітньому процесі початкової школи. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Вінниця : ТОВ «Меркьюрі-Поділля» uk_UA
dc.subject Особистість uk_UA
dc.subject особистісні якості uk_UA
dc.subject молодший шкільний вік uk_UA
dc.subject методологічні підходи uk_UA
dc.subject принципи організації процесу розвитку особистісних якостей учнів uk_UA
dc.subject освітній процес початкової школи uk_UA
dc.title Розвиток особистісних якостей молодшого школяра: психолого-педагогічний аспект uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу