dc.contributor.author |
Лоюк, Оксана Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-06T12:07:42Z |
|
dc.date.available |
2019-12-06T12:07:42Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Лоюк О. В. Розвиток особистісних якостей молодшого школяра: психолого-педагогічний аспект / О. В. Лоюк, І. М. Шевченко // Сучасна початкова освіта в поглядах молодих науковців : матеріали ІІ туру Всеукр. конк. наук. робіт зі спеціальності «Початкова освіта», (Вінниця, 23 квітня 2019 р.) / [ред. кол. : О. А. Голюк, Г. Г. Кіт, Н. С. Казьмірчук, Н. О. Комарівська, Т. М. Кривошея, Н. Ю. Родюк. І. А. Стахова ; за заг. ред. О. А. Голюк] ; Міністерство освіти і науки України, ВДПУ ім. М. Коцюбинського. – Вінниця : ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2019. – Вип. 8. – 148 с., С. 133–138. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11626 |
|
dc.description.abstract |
У статті обґрунтовано актуальність проблеми розвитку особистісних якостей, розкрито сутність понять «особистісні якості» та «розвиток особистісних якостей». Доведено сенситивність молодшого шкільного віку у освоєнні дитиною особистісних якостей. Визначено методологічні підходи та принципи організації процесу розвитку особистісних якостей учнів у освітньому процесі початкової школи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Вінниця : ТОВ «Меркьюрі-Поділля» |
uk_UA |
dc.subject |
Особистість |
uk_UA |
dc.subject |
особистісні якості |
uk_UA |
dc.subject |
молодший шкільний вік |
uk_UA |
dc.subject |
методологічні підходи |
uk_UA |
dc.subject |
принципи організації процесу розвитку особистісних якостей учнів |
uk_UA |
dc.subject |
освітній процес початкової школи |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток особистісних якостей молодшого школяра: психолого-педагогічний аспект |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |