dc.contributor.author |
Калиновська, Ірина Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-09T08:52:30Z |
|
dc.date.available |
2019-12-09T08:52:30Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Калиновська І.С. Загальна характеристика дослідження професійної підготовки майбутнього психолога до роботи в інклюзивних навчальних закладах (Україна). Освіта ХХІ століття: теорія, практика, перспективи: матеріали Першої міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції. Київ: Фенікс, 2019. С. 162–165. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11637 |
|
dc.description.abstract |
Імплементація світової концепції інклюзивної освіти, підтверджена в Україні окремими позиціями чинних Закону України «Про освіту», Концепції «Нова українська школа», вимагає модернізації підготовки кадрів для роботи в інклюзивних навчальних закладах. До кола таких працівників, насамперед, належать психологи, здатні реалізувати психолого- педагогічний супровід учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивних навчальних закладах. Аналіз наукових джерел сучасних дослідників (Войціх І., Демченко І., Затворнюк О., Миронова С., Супрун Д. та ін.) свідчить, що нині у дослідженнях галузі теорії та методики професійної освіти акцентується увага на підготовці вчителів до роботи в інклюзивних навчальних закладах. Сфера підготовки майбутнього психолога до роботи в таких закладах потребує докладного вивчення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Фенікс |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;УДК 37.02:005.745](082.1) |
|
dc.subject |
Інклюзивна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
особливі освітні потреби |
uk_UA |
dc.subject |
робота в інклюзивних навчальних закладах |
uk_UA |
dc.subject |
майбутній психолог |
uk_UA |
dc.title |
Загальна характеристика дослідження професійної підготовки майбутнього психолога до роботи в інклюзивних навчальних закладах (Україна). |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |