dc.contributor.author |
Комар, Ольга Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-09T11:45:11Z |
|
dc.date.available |
2019-12-09T11:45:11Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Комар О. А. Деякі питання цілісної національної освіти у системі підготовки майбутнього вчителя. Тенденції сучасної підготовки майбутніх вчителів початкової школи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 7–8 жовтня 2019 р. Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. С 66–68. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11641 |
|
dc.description.abstract |
Підготовлений до здійснення інтеграції учитель набагато цікавіше і змістовніше здійснює навчання учнів.
Шляхом використання інтегрованого змісту поліпшується національне виховання у початковій школі, розвиваються знання учнів про традиції, свята і обряди, народне мистецтво, історію і побут своєї Батьківщини. Саме інтегровані знання учнів дають змогу поєднати категорії «минуле» і «сучасне» та поєднати їх з «майбутнім». |
uk_UA |
dc.publisher |
ВПЦ "Візаві" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378.018.8:373.3.011.3-051(06) |
|
dc.subject |
національна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
національне виховання |
uk_UA |
dc.subject |
інтеграція |
uk_UA |
dc.subject |
підготовка вчителя |
uk_UA |
dc.title |
Деякі питання цілісної національної освіти у системі підготовки майбутнього вчителя |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |