Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Байдюк, Любов Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2019-12-28T06:22:46Z | |
dc.date.available | 2019-12-28T06:22:46Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Психолого-педагогічні проблеми сучасної школию Вип.1 / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини; [голов. ред. С.В.Совгіра]. - Умань : Візаві, 2019. - 172 с. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2706-6258 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11660 | |
dc.description.abstract | у статті аналізується технологічний підхід до формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання молодших школярів іноземних мов. Розглядається готовність учителя початкової школи до навчання іноземних мов у контексті особистісно-орієнтованого підходу як інтегративна якість особистості, що виявляється в єдності мотивації, професійно-педагогічних знань, умінь і навичок, що є умовою реалізації професійно-педагогічної діяльності. Проаналізовано стан та узагальнено досвід підготовки майбутніх учителів початкової школи до навчання молодших школярів іноземної мови у системі вищої педагогічної освіти. Встановлено, що професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів до навчання іноземної мови молодших зорієнтована переважно на формування предметно-професійних знань, умінь і навичок, а також характеризується репродуктивними методами. Недостатньо уваги приділяється проблемі технологізації навчання іноземним мовам; відсутні підручники з методики, в яких подано аналіз різних технологій навчання іноземних мов молодших школярів. | uk_UA |
dc.publisher | ВІЗАВІ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;373(06) П-86 | |
dc.subject | технологія | uk_UA |
dc.subject | методика | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | інтеграція | uk_UA |
dc.title | Технологічний підхід до формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання молодших школярів іноземних мов | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |