Abstract:
у статті аналізується технологічний підхід до формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання молодших школярів іноземних мов. Розглядається готовність учителя початкової школи до навчання іноземних мов у контексті особистісно-орієнтованого підходу як інтегративна якість особистості, що виявляється в єдності мотивації, професійно-педагогічних знань, умінь і навичок, що є умовою реалізації професійно-педагогічної діяльності.
Проаналізовано стан та узагальнено досвід підготовки майбутніх учителів початкової школи до навчання молодших школярів іноземної мови у системі вищої педагогічної освіти.
Встановлено, що професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів до навчання іноземної мови молодших зорієнтована переважно на формування предметно-професійних знань, умінь і навичок, а також характеризується репродуктивними методами. Недостатньо уваги приділяється проблемі технологізації навчання іноземним мовам; відсутні підручники з методики, в яких подано аналіз різних технологій навчання іноземних мов молодших школярів.