dc.contributor.author |
Байдюк, Любов Миколаївна |
|
dc.contributor.author |
Сич, Марія Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-28T06:25:19Z |
|
dc.date.available |
2019-12-28T06:25:19Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-05 |
|
dc.identifier.citation |
Сучасна система освіти і виховання: досвід минулого – погляд у майбутнє: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 5-6 жовтня 2018 року). – К.: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2018. – 128 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11663 |
|
dc.description |
у тезах описується СУТНІСТЬ ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В УЧНІВСЬКОМУ КОЛЕКТИВІ |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Колектив – могутній важіль виховання, і тільки в ньому завдяки спілкуванню й активній спільній діяльності формуються провідні риси особистості [2]. Відокремлення людини від соціального середовища – це соціально-психічний вакуум, який стоїть на заваді розвитку окремої людини. Оцінюючи роль колективу у вихованні, слід мати на увазі, що жодні благородні цілі ніколи не були досягнуті без об’єднання людей на певних засадах. Не можна відкинути все краще, що стосувалося колективістського виховання: вироблення навичок взаємодії і взаємодопомоги, поваги до інших, до суспільства, вміння рахуватися з нормами життя. Без цього неможливо виховати свідомого громадянина, повноцінного члена суспільства [4]. |
uk_UA |
dc.publisher |
ГО "Київська наукова організація педагогіки та психології" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37.01 (063) С 91 |
|
dc.subject |
Колектив |
uk_UA |
dc.subject |
Виховання |
uk_UA |
dc.subject |
середовище |
uk_UA |
dc.subject |
людина |
uk_UA |
dc.title |
СУТНІСТЬ ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В УЧНІВСЬКОМУ КОЛЕКТИВІ |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |