Короткий опис(реферат):
Зміни у системі сучасної освіти і виховання неможливі без належної уваги до морального і емпатійного формування майбутніх учителів початкової школи та визнання значущості формування емпатійної культури у майбутніх учителів початкової школи.
Формування емпатійної культури особистості ґрунтується на концептуальних засадах гуманістичної етики, що утверджують ставлення до людини як до найвищої цінності, визначає її право на власний вільний вибір, розвиток і саморозвиток, творчість і самореалізацію власних здібностей і можливостей тощо. Такий підхід акумулює гуманістичні знання, моральні почуття, мотивацію, що визначає внутрішню потребу в емпатійній поведінці. Це актуалізує формування емпатійної культури майбутніх учителів початкової школи, яка б визначала ставлення та співпереживання, співчуття особистості до себе, до оточуючих, до суспільства, до довкілля.