00 DSpace/Manakin Repository

«СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ЕМПАТІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Байдюк, Любов Миколаївна
dc.contributor.author Сич, Марія Вікторівна
dc.date.accessioned 2019-12-28T07:28:21Z
dc.date.available 2019-12-28T07:28:21Z
dc.date.issued 2018-11-17
dc.identifier.citation Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку»: Зб. наук. праць. ‒ Переяслав-Хмельницький, 2018. ‒ Вип. 46. ‒ с. 187-190. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11690
dc.description.abstract Зміни у системі сучасної освіти і виховання неможливі без належної уваги до морального і емпатійного формування майбутніх учителів початкової школи та визнання значущості формування емпатійної культури у майбутніх учителів початкової школи. Формування емпатійної культури особистості ґрунтується на концептуальних засадах гуманістичної етики, що утверджують ставлення до людини як до найвищої цінності, визначає її право на власний вільний вибір, розвиток і саморозвиток, творчість і самореалізацію власних здібностей і можливостей тощо. Такий підхід акумулює гуманістичні знання, моральні почуття, мотивацію, що визначає внутрішню потребу в емпатійній поведінці. Це актуалізує формування емпатійної культури майбутніх учителів початкової школи, яка б визначала ставлення та співпереживання, співчуття особистості до себе, до оточуючих, до суспільства, до довкілля. uk_UA
dc.publisher Матеріали науково-практичної інтернет-конференції розміщені на сайті: http://confscience.webnode.com.ua uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;001(477)«19/20»
dc.relation.ispartofseries ББК;72(4Укр)63
dc.relation.ispartofseries В;54
dc.subject емпатійна культура uk_UA
dc.subject Виховання uk_UA
dc.subject емпатія uk_UA
dc.subject людина uk_UA
dc.title «СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ЕМПАТІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу