Abstract:
Дослідження присвячено проблемі формування екологічної культури майбутніх учителів природничих спеціальностей у процесі професійної підготовки. У роботі виокремлено й обґрунтовано педагогічні умови формування екологічної культури майбутніх учителів природничих спеціальностей у процесі професійної підготовки; розроблено модель формування екологічної культури майбутніх учителів природничих спеціальностей у процесі професійної підготовки; конкретизовано компоненти, критерії та рівні сформованості екологічної культури майбутніх учителів природничих спеціальностей у процесі професійної підготовки; уточнено сутність понять «екологічна культура»,
«екологічна культура майбутніх учителів» і «формування екологічної культури майбутніх учителів природничих спеціальностей»; удосконалено змістовий компонент професійної підготовки вчителів природничих спеціальностей (розширено й поглиблено зміст навчальних програм фахових дисциплін завдяки еколого-педагогічному складнику). Подальшого розвитку набули положення щодо використання ідей екологізації шкільної освіти та можливостей відкритого освітнього середовища у ЗВО; наукові уявлення про особливості професійної підготовки вчителів природничих спеціальностей у зарубіжному досвіді.