dc.contributor.author |
Резніченко, Ірина Геннадіївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-04-16T14:43:32Z |
|
dc.date.available |
2020-04-16T14:43:32Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Резніченко І. Г. Формування дисциплінованості молодших школярів під час освітнього процесу. Молодь і ринок: щомісячний науково-педагогічний журнал. 2019. №3(170). С. 47–52. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12217 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглядається актуальна на сьогодні тема формування дисциплінованості молодших школярів під час освітнього процесу. З’ясовано сутність дисциплінованості, специфіка формування цієї інтегрованої якості в молодшому шкільному віці. Визначено, що молодший шкільний вік є синзитивним періодом для формування свідомої дисципліни. Обґрунтовано педагогічні умови формування дисциплінованості молодших школярів під час освітнього процесу, які об’єднано в три групи – організаційно-методичні, психолого-педагогічні, технологічні. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Молодь і ринок |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378.017:[379.81:373] |
|
dc.subject |
умови формування дисциплінованості. |
uk_UA |
dc.subject |
шкільна дисципліна; |
uk_UA |
dc.subject |
дисциплінованість |
uk_UA |
dc.subject |
свідома дисципліна |
uk_UA |
dc.subject |
сенситивний період |
uk_UA |
dc.subject |
молодший шкільний вік; |
uk_UA |
dc.subject |
освітній процес |
uk_UA |
dc.title |
ФОРМУВАННЯ ДИСЦИПЛІНОВАНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ПІД ЧАС ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |