Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Совгіра, Світлана Василівна | |
dc.date.accessioned | 2020-05-20T08:53:55Z | |
dc.date.available | 2020-05-20T08:53:55Z | |
dc.date.issued | 2020-04 | |
dc.identifier.citation | Обгрунтування інтегрованого навчання на прикладі курсу "Хімія навколишнього середовища": Географія та екологія: наука і освіта : зб. матеріалів 8 Всеукр. наук.-практ. конф. (з міжнар. участю), - Умань: Візаві, 2020. - 183-187 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12379 | |
dc.description.abstract | Розроблена структурно-функціональна модель процесу інтеграції дисциплін. Системотвірним фактором інтеграції є мета навчання: формування ноосферного мислення. | uk_UA |
dc.publisher | ВПЦ "Візаві" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;91:502/504:54]:001.8]](06) | |
dc.subject | інтегроване навчання | uk_UA |
dc.subject | хімічна освіта | uk_UA |
dc.subject | екологія | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.title | Обгрунтування інтегрованого навчання на прикладі курсу "Хімія навколишнього середовища" | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |