00 DSpace/Manakin Repository

Наукові підходи до визначення понять здоров'я та хвороби: порівняльний аналіз

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Демченко, І. І.
dc.contributor.author Браніцька, Т. Р.
dc.contributor.author Максимчук, Б. А.
dc.contributor.author Денисовець, Т. М.
dc.contributor.author Квак, О. В.
dc.contributor.author Кушнір, Л. О.
dc.contributor.author Петренко, О. В.
dc.contributor.author Максимчук, І. А.
dc.date.accessioned 2020-05-25T09:26:09Z
dc.date.available 2020-05-25T09:26:09Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Браніцька Т. Р., Максимчук Б. А., Демченко І. І., Денисовець Т. М., Квак О. В., Кушнір Л. О., Петренко О. В., Максимчук І. А. Наукові підходи до визначення понять здоров’я та хвороби: порівняльний аналіз. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): зб. наукових праць. 2019. №12(120)19. С. 28-34. uk_UA
dc.identifier.issn 2311-2220
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12489
dc.description.abstract Недолік медичного підходу до здоров’я полягає у кількох вже традиційних факторах: у лікарів є чітка межа між здоровою і хворою людиною і вони, як правило, не бажають займатися перехідними станами; вирішення проблем зі здоров’ям у нашій країні пов’язане передовсім з медикаментозним втручанням і дуже рідко психологічним, соціологічним чи лікувально-фізкультурним; лікарі не враховують усієї багатоманітності факторів впливу на людину, особливо внутрішніх, і зосереджуються переважно на фізичних, екологічних, біологічних причинах патологічного стану. Натомість валеологічний підхід до здоров’я включає і медико-біологічні, і психологічні, і соціальні фактори, а головне, розробляє онтологію, філософію здоров’я, що дозволяє вдосконалювати його на усіх рівнях життєдіяльності людини, а саме здоров’я вбачається не як об’єкт медицини, а особиста справа кожної людини. Обґрунтування валеологічної спрямованості навчання і життєдіяльності ускладнюється тим, що здоров’я починає визнаватися цінністю в кожному окремому випадку за умов його втрати або загрози. Основним завданням педагога є подолання невласне валеологічних факторів, що порушують здоров’ятворчу й здоров’язбережувальну свідомість й активність. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;0.51
dc.subject фізичне виховання uk_UA
dc.subject спорт uk_UA
dc.subject валеологічна компонента uk_UA
dc.subject фізична культура uk_UA
dc.subject лікар uk_UA
dc.subject педагог uk_UA
dc.subject закон Геккеля-Мюллера uk_UA
dc.title Наукові підходи до визначення понять здоров'я та хвороби: порівняльний аналіз uk_UA
dc.title.alternative Scientific approaches to definng such concepts as health and illness: a comparative analysis uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу