Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Демченко, І. І. | |
dc.contributor.author | Браніцька, Т. Р. | |
dc.contributor.author | Максимчук, Б. А. | |
dc.contributor.author | Денисовець, Т. М. | |
dc.contributor.author | Квак, О. В. | |
dc.contributor.author | Кушнір, Л. О. | |
dc.contributor.author | Петренко, О. В. | |
dc.contributor.author | Максимчук, І. А. | |
dc.date.accessioned | 2020-05-25T09:26:09Z | |
dc.date.available | 2020-05-25T09:26:09Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Браніцька Т. Р., Максимчук Б. А., Демченко І. І., Денисовець Т. М., Квак О. В., Кушнір Л. О., Петренко О. В., Максимчук І. А. Наукові підходи до визначення понять здоров’я та хвороби: порівняльний аналіз. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): зб. наукових праць. 2019. №12(120)19. С. 28-34. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2311-2220 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12489 | |
dc.description.abstract | Недолік медичного підходу до здоров’я полягає у кількох вже традиційних факторах: у лікарів є чітка межа між здоровою і хворою людиною і вони, як правило, не бажають займатися перехідними станами; вирішення проблем зі здоров’ям у нашій країні пов’язане передовсім з медикаментозним втручанням і дуже рідко психологічним, соціологічним чи лікувально-фізкультурним; лікарі не враховують усієї багатоманітності факторів впливу на людину, особливо внутрішніх, і зосереджуються переважно на фізичних, екологічних, біологічних причинах патологічного стану. Натомість валеологічний підхід до здоров’я включає і медико-біологічні, і психологічні, і соціальні фактори, а головне, розробляє онтологію, філософію здоров’я, що дозволяє вдосконалювати його на усіх рівнях життєдіяльності людини, а саме здоров’я вбачається не як об’єкт медицини, а особиста справа кожної людини. Обґрунтування валеологічної спрямованості навчання і життєдіяльності ускладнюється тим, що здоров’я починає визнаватися цінністю в кожному окремому випадку за умов його втрати або загрози. Основним завданням педагога є подолання невласне валеологічних факторів, що порушують здоров’ятворчу й здоров’язбережувальну свідомість й активність. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;0.51 | |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | спорт | uk_UA |
dc.subject | валеологічна компонента | uk_UA |
dc.subject | фізична культура | uk_UA |
dc.subject | лікар | uk_UA |
dc.subject | педагог | uk_UA |
dc.subject | закон Геккеля-Мюллера | uk_UA |
dc.title | Наукові підходи до визначення понять здоров'я та хвороби: порівняльний аналіз | uk_UA |
dc.title.alternative | Scientific approaches to definng such concepts as health and illness: a comparative analysis | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |