dc.contributor.author |
Куценко, Сергій Володимирович |
|
dc.date.accessioned |
2020-08-28T07:43:09Z |
|
dc.date.available |
2020-08-28T07:43:09Z |
|
dc.date.issued |
2020-04-24 |
|
dc.identifier.citation |
Куценко С. В. Значимість вольових якостей у контексті формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії. Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти: матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Умань, 24 квітня 2020 р. / ред. кол. : Л. М. Андрощук (гол. ред.), І. Г. Терешко (заст. гол. ред.), С. В. Куценко (відпов. ред.). Умань : ВПЦ «Візаві», 2020. С. 38–41. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12801 |
|
dc.description.abstract |
У публікації розглядається проблема виховання у майбутніх учителів хореографії вольових якостей у контексті формування творчого потенціалу майбутніх учителів танцю. На переконання автора, якості особистості прокладають шлях до зовнішніх дій та вчинків. Виховання вольової сфери передбачає стійку систему цінностей і мотивів поведінки майбутнього вчителя танцю. У системі значущих якостей особистості для процесу формування творчого потенціалу майбутнього педагога-хореографа важливе місце посідають якості вольової категорії. Серед таких, визначено: терплячість, наполегливість і завзятість, цілеспрямованість, самостійність і рішучість, ініціативність, сміливість, самовладання і витримка. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань : ВПЦ «Візаві» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378.018.8:[373.5.011.3-051:793.3]:159.947 |
|
dc.subject |
вольові якості |
uk_UA |
dc.subject |
система якостей особистості |
uk_UA |
dc.subject |
виховання вольових якостей |
uk_UA |
dc.subject |
творчий потенціал |
uk_UA |
dc.subject |
майбутній вчитель хореографії |
uk_UA |
dc.title |
Значимість вольових якостей у контексті формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |