Abstract:
Монографія присвячена теоретичним та методичним засадам підготовки
психолого-педагогічних фахівців до роботи в умовах інклюзивного освітнього
середовища. У монографії представлено концепцію професійної підготовки
різнопрофільних психолого-педагогічних кадрів для освітньої інклюзії, що базується
на пріоритетах забезпечення інтеграції інклюзивно зорієнтованого змісту навчання у
компетентнісному форматі, розроблену педагогічну модель технології формування
професійної компетентності майбутніх психолого-педагогічних працівників
інклюзивної освіти; науково обґрунтовано зміст курикулуму та структуру готовності
спеціалістів психолого-педагогічного профілю до професійної діяльності в умовах
інклюзивного освітнього середовища, що передбачає реалізацію компетентнісно
зорієнтованої біполярної траєкторії професійного становлення майбутнього фахівця.
Видання адресовано викладачам, студентам закладів вищої освіти, психологопедагогічним практикам закладів дошкільної, загальної, середньої освіти.