Короткий опис(реферат):
У статті обґрунтовано синергетичні основи формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. З’ясовано, що синергетика розглядається ученими як міждисциплінарний напрям досліджень відкритих, неврівноважених і нелінійних систем з метою вивчення процесів самоорганізації та саморозвитку суспільних, соціальних і психолого-педагогічних явищ. Наголошено на доцільності використання синергетичного підходу в організації вищої інженерно-педагогічної освіти. Визначено, що цей підхід зумовлює дослідження процесу формування професійної мобільності інженерів-педагогів комп’ютерного профілю як відкритої, складної системи, здатної до самоорганізації, яка узгоджується з ідеями відкритості, самовираження й самореалізації особистості і забезпечує прогнозування, висування стратегічних професійних цілей.