dc.contributor.author |
Лук'янова, Лариса Борисівна |
|
dc.contributor.author |
Малишевський, Олег Володимирович |
|
dc.date.accessioned |
2020-08-31T09:36:02Z |
|
dc.date.available |
2020-08-31T09:36:02Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Лук’янова Л. Б., Малишевський О. В. Теоретико-методологічний аналіз формування професійної мобільності інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Revistă Ştiinţifică Progresivă. 2020. Vol. 3. № 1(3). C. 13–17. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12873 |
|
dc.description.abstract |
У статті висвітлено теоретико-методологічний аналіз формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Сформульовано загальні підходи до формування досліджуваної якості на засадах системності, синергетики та суб’єктної діяльності. Розкрито сутність поняття «система» як сукупність компонентів, об’єднаних між собою в єдине ціле. Обґрунтовано принципи системного підходу та їх застосування при розв’язанні проблем формування професійної мобільності інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Зазначено, що у контексті системного підходу професійна мобільність розглядається як інтегративна якість розвитку професіонала, яка формується на засадах міжгалузевої та міждисциплінарної інтеграції. Наголошено, що синергетика виступає одним із методологічних підходів у сучасній педагогіці і позиціонується як міждисциплінарний науковий напрям, що виконує функцію нового світоглядного принципу. Визначено, що синергетичний підхід зумовлює дослідження процесу формування професійної мобільності інженерів-педагогів комп’ютерного профілю як відкритої, складної системи, здатної до самоорганізації. Наголошено, що вищеозначена система узгоджується з ідеями відкритості, самовираження й самореалізації особистості і забезпечує прогнозування стратегічних професійних цілей. Акцентовано увагу на доцільності використання цього методологічного підходу у побудові моделей підготовки мобільного фахівця у галузі професійної освіти. Наголошено, що суб’єктивно-діяльнісній підхід передбачає виявлення механізму становлення професійної мобільності інженера-педагога комп’ютерного профілю. Зазначено, що процес формування досліджуваної якості розглядається з позицій активної діяльності особистості, що проявляє себе через необхідність і спроможність майбутнього фахівця самовдосконалюватися. |
uk_UA |
dc.publisher |
Revistă Ştiinţifică Progresivă |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;001.82:[378.018.8:377.011.3-051:004]:316.444.5 |
|
dc.subject |
методологія |
uk_UA |
dc.subject |
система |
uk_UA |
dc.subject |
синергетика |
uk_UA |
dc.subject |
теоретико-методологічний аналіз |
uk_UA |
dc.subject |
системний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
синергетичний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
суб’єктивно-діяльнісній підхід |
uk_UA |
dc.subject |
професійна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
інженери-педагоги комп’ютерного профілю |
uk_UA |
dc.subject |
професійна мобільність |
uk_UA |
dc.title |
Теоретико-методологічний аналіз формування професійної мобільності інженерів-педагогів комп’ютерного профілю |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |